Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування району за 2019 рік

Версія для друкуВерсія для друку
Дата: 
26.06.2020
Номер: 
92

НОВОСАНЖАРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

26.06.2020                                     смт Нові Санжари                               №92

 

Про виконання вимог Закону
України «Про звернення
громадян» та Указу Президента
України від 07.02.2008 №109/2008
районною державною
адміністрацією та органами
місцевого самоврядування району
за 2019 рік

 

Протягом 2019 року робота зі зверненнями громадян проводилася  відповідно до Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,   Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про звернення громадян”  щодо електронного звернення та електронної петиції”  та постанов Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 „Про затвердження Класифікатора звернень громадян”, від 03 лютого 2016 року. № 48 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”.
Протягом  2019 року до райдержадміністрації надійшло 450 звернень, що на 133 звернення менше, ніж за звітний період 2018 року (583).
На особистому прийомі до керівництва райдержадміністрації звернулося 36 громадян (за 2018 рік – 75).
Письмових звернень надійшло на 94 менше, ніж у 2018 році – 414.
За звітний період здійснено  17  виїзних  прийомів, де громадянами порушувалися питання надання матеріальної допомоги, призначення субсидії.
Усього торік до райдержадміністрації надійшло 9 колективних звернень, що становить 2,0% від загальної кількості заяв за цей період, у 2018 році 12 звернень.
До райдержадміністрації за  2019 рік  надійшло 33 повторних звернення (у 2018 році-28).
Протягом звітного періоду на "гарячу телефонну лінію" надійшло 4 звернення.
З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації,  90,7% складають заяви; 9,3% - скарги.
Найбільша кількість звернень громадян з розрахунку на 100 чоловік населення надійшла від громадян Судівської – 3,3 (14 звернень), Попівської – 2,7 (7 звернень), Кунцівської – 2,3 (15 звернень), Лелюхівської – 2,2 (41 звернення), Великокобелячківської – 2,1 (17 звернень) сільських рад при середньорайонному показнику 1,4. Переважна більшість цих звернень стосувалася питання надання грошової допомоги, призначення та затримки з виплати соціальних допомог, субсидій.
Збільшилася кількість звернень у порівнянні з минулим роком від громадян  Малокобелячківської (13), Драбинівської (34),  Великокобелячківської  (17) сільських рад.
Загальна кількість порушених питань у зверненнях до райдержадміністрації - 467 (у  2018- 599).
Найбільшу частку з них складають питання соціального захисту в частині надання грошової допомоги на лікування, перерахунку пенсії, призначення та виплат  соціальних допомог.  Їх кількість становить 179 або 38,3 % від загальної кількості питань, що на 8,7% менше, ніж у 2018 році (196 звернень у 2018 році).
За 2019 рік комісією райдержадміністрації з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам району було виділено кошти 84 громадянам  в сумі 83,1 тис. грн.
На другому місці за кількістю звернень знаходяться питання житлової політики (159 звернень у 2019 році проти  261 у 2018), зменшення на 39,1%.
Збільшилася кількість звернень у порівнянні з 2018 роком з питань: сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури  і спорту–20
( у минулому році – 9); діяльності місцевих органів виконавчої влади – 6 (  у 2018 році – 3); забезпечення  дотримання законності та охорони правопорядку  – 9 ( у минулому році – 8); освіти  – 6 (  у 2018 році – 5); культури та культурної спадщини – 5( у 2018 році звернень не надходило); діяльності підприємств та установ – 2 (у 2018 році –0);
Зменшилася кількість звернень з питань:комунального господарства – 17(3,6%) у 2019 році проти 24 у 2018; аграрної політики та земельних відносин – 11 звернень  (2,4%), у 2018 році –17; екології та природних ресурсів – 4 звернення (0,9%),  у 2018 році – 10; транспорту і зв'язку – 5 звернень у 2019 році (у 2018-14), що становить 1,1%.
Кількість звернень громадян, що надійшли до розгляду райдержадміністрації через органи вищого рівня: 285 – у 2019 році проти 340 у 2018 році, що становить відповідно  63,3  % та 58,3%.

Більшість з них надіслана через Урядову «гарячу лінію» - 257.
Найбільша кількість звернень через органи вищого рівня  надійшла від громадян Новосанжарської селищної ради (68), Малоперещепинської (48),  Руденківської (37), Драбинівської (26) Нехворощанської  (23), Лелюхівської (15) сільських рад.
Значна частина звернень у звітному періоді надійшла від найменш соціально захищених категорій громадян, а саме: учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 17 (3,77%), інвалідів, ветеранів праці – 67 (14,88%), багатодітні сім'ї, одинокі матері - 12 (2,66%).
Протягом 2019 року результативність звернень наступна: позитивно вирішені питання становлять 21,1%, надано роз'яснення – 78,5 %; відмовлено з обґрунтованих причин – 0,4%.
Враховуючи викладене, з метою забезпечення неухильного дотримання положень Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”,           реалізації положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008                  „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”:
1. Керівникам управлінь та відділів райдержадміністрації  та рекомендувати  керівникам  територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконавчим комітетам сільських рад:
забезпечити додержання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”;
забезпечити проведення особистих і виїзних прийомів громадян згідно затверджених графіків;
підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян, зокрема щодо:
надання громадянам правової допомоги, консультацій та роз’яснень з актуальних питань  застосування законодавства;
забезпечення всебічного розгляду на місцях  звернень громадян надісланих з використанням мережі Інтернет;
проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування в умовах  проведення  децентралізації влади.
           2. Сектору документообігу та контролю апарату райдержадміністрації (Шустова Н.О.) надіслати довідку «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік» управлінням, відділам райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування для відповідного реагування (додається).
          3.  Визнати    таким,    що   втратило    чинність    розпорядження     голови
райдержадміністрації від 01.02.2019 №24 «Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування району за 2018 рік».
          8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Чернуху І.М.

 

Голова                                                                                          В.ВАСЮТА

 

 

                               Додаток

                                                             до розпорядження голови
                                                              Новосанжарської районної
                                                         державної адміністрації
                                            26.06.2020 №92

ДОВІДКА

про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік

Робота зі зверненнями громадян протягом 2019 року проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції” та постанов Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 „Про затвердження Класифікатора звернень громадян”, від 03.02.2016 № 48                    „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”.
Питання про  підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації  за 2018 рік розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 30.01.2019, про підсумки роботи за 9 місяців 2019 року розглянуто 31.10.2019.
Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв і скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.
Відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян.
На особистому прийомі до керівництва райдержадміністрації звернулося 36 громадян (за 2018 рік – 75).
Протягом  2019 року до райдержадміністрації надійшло 450 звернень, що на 133 звернення менше, ніж за звітний період 2018 року (583).
З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації,  90,7% складають заяви; 9,3% - скарги.
Письмових звернень надійшло на 94 менше, ніж у 2018 році – 414.
Загальна кількість порушених питань у зверненнях до райдержадміністрації - 467 (у  2018- 599).
Найбільшу частку з них складають питання соціального захисту в частині надання грошової допомоги на лікування, перерахунку пенсії, призначення та виплат  соціальних допомог.  Їх кількість становить 179 або 38,3 % від загальної кількості питань, що на 8,7% менше, ніж у 2018 році (196 звернень у 2018 році).
За 2019 рік комісією райдержадміністрації з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам району було виділено кошти 84 громадянам  в сумі 83,1 тис. грн.
По питанню житлової політики падійшло 159 звернень у 2019 році проти  261 у 2018, зменшення на 39,1%.
Збільшилася кількість звернень у порівнянні з 2018 роком з питань:
-  сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури  і спорту–20,
( у минулому році – 9);
-діяльності місцевих органів виконавчої влади – 6,  у 2018 році – 3;
-забезпечення  дотримання законності та охорони правопорядку  – 9,  у минулому році – 8;
-освіти  – 6,  у 2018 році – 5;
-культури та культурної спадщини – 5, у 2018 році звернень не надходило.
-діяльності підприємств та установ – 2 (у 2018 році –0);
Зменшилася кількість звернень з питань:
-комунального господарства – 17(3,6%) у 2019 році проти 24 у 2018);
- аграрної політики та земельних відносин – 11 звернень  (2,4%), у 2018 році –17;
          -екології та природних ресурсів – 4 звернення (0,9%),  у 2018 році – 10;
-транспорту і зв'язку – 5 звернень у 2019 році (у 2018-14), що становить 1,1%.
Не надійшло звернень з питань економічної, цінової, фінансової політики, праці і заробітної плати, релігії, інформаційної політики, державного будівництва, адміністративно-територіального устрою, діяльності центральних органів влади.
Найбільша кількість звернень громадян з розрахунку на 100 чоловік населення надійшла від громадян Судівської – 3,3 (14 звернень), Попівської – 2,7 (7 звернень), Кунцівської – 2,3 (15 звернень), Лелюхівської – 2,2 (41 звернення), Великокобелячківської – 2,1 (17 звернень) сільських рад при середньорайонному показнику 1,4. Переважна більшість цих звернень стосувалася питання надання грошової допомоги, призначення та затримки з виплати соціальних допомог, субсидій.
Збільшилася кількість звернень у порівнянні з минулим роком від громадян  Малокобелячківської (13), Драбинівської (34),  Великокобелячківської  (17) сільських рад.
Кількість звернень громадян, що надійшли до розгляду райдержадміністрації через органи вищого рівня: 285 – у 2019 році проти 340 у 2018 році, що становить відповідно  63,3  % та 58,3%.
Більшість з них надіслана через Урядову «гарячу лінію» - 257.
Найбільша кількість звернень через органи вищого рівня  надійшла від громадян Новосанжарської селищної ради (68), Малоперещепинської (48),  Руденківської (37), Драбинівської (26) Нехворощанської  (23), Лелюхівської (15) сільських рад.
З інших населених пунктів надійшло 68 звернень.
Питання стосувалися  призначення та   виплати пільг на ЖКП, соціальних допомог, субсидій, забезпечення пільговими ліками, медичного обслуговування.
Всі звернення розглянуто у найкоротші терміни, заявників повідомлено про результати розгляду.
Протягом  2019 року до райдержадміністрації надійшло 9 колективних звернень, що становить 2,0% від загальної кількості заяв за цей період, у 2018 році 12 звернень.
Колективне звернення надійшло із Кунцівської сільської ради, порушувалося питання щодо автобусного сполучення за маршрутом Полтава-Кунцево.
Від жителів смт.Нові Санжари надійшло колективне звернення щодо недопущення розорювання лук поблизу р.Ворскла (дільниця Маджари ).
Працівники закладів культури, які розташовані на території селища,  зверталися по питанню фінансування закладів та  подальшого їх існування.
Жителі с.Нехвороща порушували питання щодо закриття терапевтичного відділення №2 в с.Нехвороща.
Колективні звернення надійшли із міст Одеси та Кропивницького, у яких громадяни скаржилися на дії керівництва табору «Орлятко» під час проведення  міжнародного Собору «Кубрат збирає нащадків».
Із м. Києва надійшло звернення  щодо отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин ТОВ  Спецмехсервіс.
Жителі с.Зачепилівка порушували питання щодо  ремонту дороги.
До райдержадміністрації за звітний період надійшло 33 повторних звернення (у 2018 році-28).
Громадяни порушували питання відмови у призначенні субсидії,  розчищення доріг від снігу, проведення безкоштовних аналізів в  комунальному не комерційному  підприємстві  «Новосанжарський центр первинної медико- санітарної допомоги»,  затримки у призначенні  та виплаті соціальних допомог, отримання невикористаних коштів безготівкової субсидії та ін.
До райдержадміністрації надійшло 7 звернень від жительки м.Лубни щодо перешкоджання  колишнього  чоловіка у спілкуванні з дітьми. По суті   піднятого питання неодноразово надавалися  відповіді та роз'яснення. Звернення розглянуто на засіданні комісії з питань розгляду звернень громадян.
З метою поліпшення роботи зі зверненнями, згідно з затвердженим графіком, проводяться перевірки виконкомів сільських та селищної рад, управлінь і відділів райдержадміністрації, інших державних установ, підприємств, організацій щодо забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про   першочергові   заходи   щодо   забезпечення   реалізації   та   гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Протягом  2019 року перевірено організацію роботи зі зверненнями громадян у виконкомах Великокобелячківської, Стовбино-Долинської,  Малокобелячківської, Лелюхівської, Попівської, Супротивнобалківської, Судівської, Кунцівської сільських рад, відділі житлово-комунального господарства,   містобудування та архітектури райдержадміністрації, архівному секторі райдержадміністрації, відділі освіти райдержадміністрації,  відділі  агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів райдержадміністрації.                                                     
Відповідно до затвердженого плану роботи райдержадміністрації  на нарадах у голови райдержадміністрації  заслуховуються звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів сільських та селищної рад про стан роботи зі зверненнями громадян протягом звітного період.
          У 2019 році заслухано звіти Лелюхівського, Великокобелячківського Малокобелячківського,  Стовбино-Долинського, Попівського, Супротивнобалківського, Кунцівського сільських голів, завідувача архівного сектору райдержадміністрації,  начальника відділу  житлово-комунального господарства,    містобудування та архітектури райдержадміністрації, начальника відділу освіти райдержадміністрації, начальника відділу  агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів райдержадміністрації.
Проведено 12 Днів контролю щодо виконання доручень керівництва райдержадміністрації з розгляду звернень громадян.                                                                                                   
Протягом звітного періоду на "гарячу телефонну лінію" надійшло 4 звернення.
Вказані звернення розглянуті оперативно,  заявникам дані аргументовані роз’яснення.
Протягом 2019 року здійснено  17  виїзних  прийомів, де громадянами порушувалися питання надання матеріальної допомоги, призначення субсидії.
З метою посилення гласності та прозорості в діяльності райдержадміністрації на офіційній сторінці веб-сайту в Інтернеті систематично оприлюднюються матеріали про роботу зі зверненнями громадян, розміщуються графіки особистих та виїзних прийомів, «гарячої» телефонної лінії.
Значна частина звернень у звітному періоді надійшла від найменш соціально захищених категорій громадян, а саме:
- учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 17 (3,77%), за звітний період 2018 року – 24 (4,11%);
- інвалідів, ветеранів праці – 67 (14,88%), за звітний період 2018 року  – 94 (16,12%)
- багатодітні сім'ї, одинокі матері - 12 (2,66%), у 2018 році за звітний період 19 (3,25%)
Протягом 2019 року результативність звернень наступна: позитивно вирішені питання становлять 21,1%, надано роз'яснення – 78,5 %; відмовлено з обґрунтованих причин – 0,4%.
          При райдержадміністрації також працює правова громадська приймальня, яка надає відвідувачам необхідну правову допомогу.
Так, протягом  звітного періоду було прийнято 39 громадян, яким надані роз’яснення щодо передачі у власність та переоформлення земельних часток (паїв), реєстрації права власності на земельні ділянки, оформлення спадкового майна та ін.
З усіх питань громадяни одержують кваліфіковану правову допомогу.
В райдержадміністрації створено кабінет надання електронних послуг, розміщено оголошення про перелік послуг, які можуть надаватися в електронній формі через Портал, надійшло 2 звернення.
           Робота з виконання вимог Закону України  "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"",  знаходиться на постійному контролі в районній державній адміністрації.     

Керівник апарату                                                      
райдержадміністрації                                                      І.ЧЕРНУХА    

 

 

Наверх ↑