Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 15.10.2009 №413 «Про затвердження складу експертної комісії Новосанжарської райдержадміністрації»

Версія для друкуВерсія для друку
Дата: 
11.06.2020
Номер: 
85

НОВОСАНЖАРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

11.06.2020                                       смт Нові Санжари                                №85

 

Про внесення змін до розпорядження
голови райдержадміністрації
від 15.10.2009 №413 «Про затвердження
складу експертної комісії
Новосанжарської райдержадміністрації»

 

Відповідно до статей 6, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», закону України « Про Національний архівний фонд та архівні установи», Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004 зі змінами та доповненнями, Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19 червня 2013 року № 1227/5 зі змінами та доповненнями, з метою організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві райдержадміністрації, у зв’язку з кадровими змінами:
1. Внести зміни до розпорядження голови районної державної адміністрації від 15.10.2009 № 413 «Про затвердження складу експертної комісії Новосанжарської райдержадміністрації», затвердивши склад  експертної комісії  в новій редакції (додається).
2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 05.01.2017 №3 «Про внесення змін до складу експертної комісії Новосанжарської районної державної адміністрації».

 

Голова                                    В.ВАСЮТА

 

                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО
      
           Розпорядження голови
           Новосанжарської районної            
                                                                                    державної адміністрації
           15.10.2009 №413
           (в редакції розпорядження
           голови райдержадміністрації
                              11.06.2020 №85)

СКЛАД
експертної комісії Новосанжарської райдержадміністрації

Чернуха Інна Миколаївна - керівник апарату райдержадміністрації, голова комісії

Шустова Надія Олексіївна - завідувач сектору документообігу та  контролю апарату райдержадміністрації,              секретар комісії

Члени комісії:

Співак Людмила Леонідівна - начальник відділу організаційної роботи та          управління персоналом апарату    
райдержадміністрації

Бойчук Світлана Григорівна - завідувач архівного сектору райдержадміністрації

Яроха Марина Михайлівна - начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

Мокляк Таміла Анатоліївна - провідний спеціаліст-юрисконсульт сектору     документообігу та контролю апарату
райдержадміністрації

Білоцерківець Василь Павлович - спеціаліст відділу організаційної роботи та   управління персоналом апарату    
райдержадміністрації
 

Керівник апарату
райдержадміністрації                        І.ЧЕРНУХА

Підготовлено:  сектором документообігу та контролю апарату райдержадміністрації

Завідувач сектору
документообігу та контролю
апарату райдержадміністрації                                                Н.ШУСТОВА

      
ПОГОДЖЕНО: 
                 

Заступник голови
райдержадміністрації                                                                Т.ЗУБ

Керівник апарату
райдержадміністрації                                                                І.ЧЕРНУХА

Провідний спеціаліст-юрисконсульт
сектору документообігу та контролю
апарату райдержадміністрації                                          Т.МОКЛЯК

 

 

ДОВІДКА

про погодження проєкту розпорядження голови райдержадміністрації
        «Про внесення змін до складу  експертної комісії
        Новосанжарської районної державної адміністрації»

Проєкт розпорядження підготовлено сектором документообігу та контролю  апарату райдержадміністрації відповідно до статті 6, пункту 10 статті 13, статей  39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», у зв’язку з кадровими змінами:
та погоджено
без зауважень:

Заступник голови
райдержадміністрації                                                                Т.ЗУБ

Керівник апарату
райдержадміністрації                                                                 І.ЧЕРНУХА

Провідний спеціаліст-юрисконсульт
сектору документообігу та контролю
апарату райдержадміністрації                                           Т.МОКЛЯК

Завідувач сектору
документообігу та  контролю
апарату райдержадміністрації                                                        Н.ШУСТОВА

__________________2020 року

Наверх ↑