На розвиток фізичної культури та спорту Полтавської області виділили 80 млн грн

Версія для друкуВерсія для друку

На розвиток фізичної культури та спорту Полтавської області виділили 80 млн грн. У Полтавській ОДА обговорили виконання програми із розвитку спортивного напрямку області та стан ремонту доріг місцевого значення.
З метою виконання заходів із вдосконалення спортивної інфраструктури, створення умов для занять фізичною культурою та спортом в області передбачена Програма з розвитку фізичної культури та спорту на 2017-20-ті рр. Згідно з нею виділили кошти: на будівництво 20 майданчиків зі штучною травою для міні-футболу на відкритому повітрі – 14 млн 400 тис. грн, 44 модульні спортивні майданчики – 8 млн грн. Також місто виділило субвенцію на підтримку стадіону «Ворскла», а саме реконструкцію освітлення – 2 млн грн.
– Уже розпочали проекти по спорткомплексу «Колос» у Решетилівці. Ще один цікавий об’єкт – табір «Маяк», що також матиме велику інфраструктуру: басейн, спортзали, вуличні майданчики. Працюємо і з державним бюджетом: минулого і цього року з нього виділили по 8 млн грн. Минулого року на один спорткомплекс та басейн, а цього – ще на два спорткомплекси, – розповів начальник Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Полтавської ОДА Олександр Буцький.
Загальна сума, виділена з обласного бюджету на Програму, складає 80 млн грн. Для порівняння, в Одеській області спрямували 60 млн грн.
За словами Олександра Буцького, є певні проблеми серед найпопулярнішого напрямку програми – будівництва футбольних майданчиків зі штучним покриттям розміром 42х22, що потужно діє вже третій рік:
– Є нюанси із підготовчими роботами, чим займаються місцеві органи самоврядування. З 6 по 9 серпня комісія із перевірки підготовчих робіт здійснила об’їзд. І результати невтішні: з 20 основних та 5 резервних майданчиків, які затверджені на сесії, готових виявилось лише чотири. Це с. Дмитрівка, що біля Горішніх Плавнів, Щербані, м. Лохвиця і Полтавська стоматологічна академія. Задовільний стан у Чорнухах, Великій Кручі, Пісках Лубенського району, Хоролі та Кременчуці. На всіх інших об’єктах роботи тільки розпочали.
З 6 по 10 вересня комісія виїде на остаточний об’їзд об’єктів, де зафіксують стан їх готовності. За його підсумками складуть акт та винесуть на розгляд профільної комісії з питань молодіжної політики, спорту та туризму. Далі – замінять ці об’єкти на вже готові існуючі, які є у резерві.
– Підтримую ідею накладання штрафних санкцій на тих, хто не виконав свої умови. Також є пропозиція звернутися до органів місцевого самоврядування, щоб вони виходили на той самий конкурс або на комісію з готовою основою під майданчик. Якщо ж вона не готова, то цей район, село чи місто взагалі не потрапляє на «розіграш» лотерейного квитка із отримання футбольного майданчика. Або ж є варіант перерахування коштів до обласного бюджету, і тоді вже буде інший шлях, – наголосив голова Полтавської обласної ради Олександр Біленький.
На нараді обговорили актуальні проблеми напрямку та майбутнє будівництво основ під майданчики.
– Вважаю, що надалі таке будівництво повинно відбуватись централізовано. Тобто суб’єкт, який бажає отримати майданчик за умов співфінансування, надає субвенцію в область. Далі вона заходить на Департамент будівництва, містобудування і архітектури та ЖКГ. І Департамент згідно із законодавством проводить тендер на визначення фірми, яка виконає роботи. На жаль, іншого виходу поки не існує, – прокоментував Олександр Буцький.
З другого питання апаратної наради доповів директор ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» Олексій Басан. Він розповів про роботу підприємства та звітував щодо стану ремонтних робіт автошляхів області:
– З останнього звіту збільшилась кількість доріг, які перебувають у нас на балансі. 10 серпня до нас перейшло близько 631 км територіальних доріг, які стали дорогами місцевого значення. Мережа, яка у нас перебуває на балансі, становить 7 тис. 816 км доріг. Це 88% від усієї протяжності доріг, які ми використовуємо.
Наразі загальна площа проведеного аварійного ямкового ремонту складає 100 тис. метрів дорожнього покриття, це близько 93% запланованих обсягів робіт. Ямковий ремонт закінчать протягом найближчого тижня. Загалом, із усієї протяжності доріг, вже забезпечили проїзд на 134 об’єктах, це – 1924 км.
– Найбільш ефективні види ремонту – поточний середній та капітальний. Саме на них у цьому році направили найбільше коштів для якісного виконання робіт. Щодо поточного середнього ремонту, то оголосили 87 тендерів, уклали 55 договорів. Тобто 70% об’єктів вже запущені в роботу, – розповів Олексій Басан.
Розпочали поточний середній ремонт на 63% об’єктів, а по 37% проводять процедури з укладання договорів і відкриті тендерні закупівлі. Наразі закінчили поточний середній ремонт на десяти автошляхах у різних районах області. Здебільшого, це фрезерування, зняття поверхневого шару та укладання великими картами.
– Щодо капітального ремонту, уклали дев’ять угод на його проведення, а роботи виконали на двох об’єктах. Залишилось 37 об’єктів, по яким не заключені договори. Затримка в тому, що документи перебувають на погодженні в ДАБІ або проходять кінцевий етап – експертизу. Активно зараз йде підготовка до осінньо-зимового періоду: проводимо наради, даємо завдання підрядним організаціям щодо підготовки техніки. Вже заключили договір із закупки необхідних матеріалів – піску та солі. Готуємо місця їх зберігання у районах. Найближчим часом проінспектуємо підготовку субпідрядників: наявність техніки, обладнання для забезпечення експлуатаційного утримання доріг, – прокоментував Олексій Басан. 
Але є певні проблеми у роботі: у деяких районах наявні факти саботування проведення ремонтних робіт або ж місцеві депутати перешкоджають роботі техніки. Інколи виникало питання з виконавцями під час ямкового ремонту через невчасне та неякісне виконання робіт. Результат – змінили двох субпідрядників. Оскільки наявні стандарти у роботі, які не можуть бути гіршими, ніж цього вимагає законодавство. Тому до підрядників ставляться вимогливо, щоб всі роботи проводили якісно.
Прес-служба Полтавської ОДА

Наверх ↑